
İLEV 1996 yılından bu yana düzenli olarak sürdürdüğü burs programı çerçevesinde, 2021-2022Eğitim Öğretim döneminde de Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi’ndeki 10 lisans öğrencisine 8 ay süreyle ayda 300 TL karşılıksız burs verecek. Bursa başvuracak lisans öğrencilerinde aranan şartlar şunlardır:
- Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nin 2., 3. ya da 4. sınıfında öğrenci olmak (1. Sınıflar kapsam dışında tutulmuştur.)
- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak (yabancı uyruklu öğrenciler kapsam dışı tutulmuştur.)
- 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılında Genel Akademik Başarı Ortalaması (GABNO) bazında en az 2.50 ya da üstü not ortalamasına sahip olmak.
Yukarıdaki şartları sağlayan adaylar;
Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Mezunları Vakfı Başkanlığına hitaben özellikle öğrencinin maddi durumu / yaşam koşulları ve bursa niçin ihtiyaç duyduğunu anlatan en az bir sayfalık bir başvuru yazısı ile birlikte aşağıda belirtilen belgeleri 27 Ekim 2021 Çarşamba akşamına kadar, İLEF Öğrenci İşlerine teslim etmelidir.
Ailenin mali durumunu gösteren belgeler:
- Çalışan anne, baba için; onaylı maaş bordrosu (Kamu kurumlarında çalışanlar e-devlet’ten alabilirler.)
- Serbest çalışan anne baba için; son yılları gösteren gelir vergisi beyannamesi / kurumlar vergisi beyannamesi dökümü (www.gib.gov.tr adresinden alınabilir.)
- Emekliler için; aylık maaşı gösterir belge (e-devletten alınabilir.)
Önemli Not: Emekli olmakla birlikte aktif çalışan anne, baba için onaylı maaş bordrosu da eklenmelidir. - Çalışmayan, geliri olmayan anne ve baba için; Sosyal Güvenlik Kurumunda kaydı olmadığına dair belge (4A/4B/4C Hizmet Dökümü ve Sosyal Güvenlik Kayıt Belgesi) (e-devletten alınabilir. E-devlete giriş yaptıktan sonra izleyeceğiniz adımlar: SGK Tescil ve Hizmet Dökümü-Hizmet Dökümü Türü-Sosyal Güvenlik Kayıt Belgesi)
- Tarım ve hayvancılıkla uğraşan anne, baba için; ürün/hayvan varlığı ve gelir durum dökümü (e-devletteki Tarım ve Orman Bakanlığı Sayfasından alınabilir.)